Admin
Junior Member
|
Post by Admin on Apr 23, 2018 9:21:55 GMT 1
Inbjudan ETC bygg intresserade
Jag inbjuder er härmed till möte den 26 september 18,30-20 på ABF St Persgatan 22 B
Vi behöver bli betydligt fler så skicka detta till personer som ni tror är intresserade.
Jag har haft ett första samtal med Erik Pelling som ställer upp för att diskutera vidare om vi kan hitta en gemensam tid.
Min tanke är att vi bildar en studiecirkel för våra möten och träffas till att börja med en gång per månad. Då har vi tillgång till lokal och datautrustning och kan ev få hjälp med litteratur om behov uppstår.
Vi bokar ytterligare möten när vi ses.
Väl mött
Marie-Louise Lundberg
Möte Marie-Louise HGF hyra mark vad anser de vad kan göras? HGF Prata med Jens ordf Uppsala-Knivsta Träffa Erik P fråga om markanvisningar ta reda på hur det gjorts förut och varför det är ändrats Dra igång en studiecirkel
Michel Kolla Västerås / Malmö varför de låter hyra. Argument varför Kent/ETC Kolla om det finns bilder på interiörer lera/träväggar Svårt att tänka sig hur det praktiskt ska gå till gällande crowdfunding lokalt/nationellt. Gärna lite mer info. Vad gäller andelar ränta månadssparande Marknadsföring Kommer vi kunna få in våra träffar i ETC Uppsala kalendariet? +mera?
Sofia Träffas igen varför kunde de andra inte? Varför hörde de inte av sig? När kan de igen? Kontakta Kolla Jordens Vänner
Alla Leta efter ställer som kan tänkas vilja ha affischer etc. Leta efter organisationer som kan tänkas vara intresserade
|
|